dissabte, 1 de juny del 2013

Dept. (acústic) a Igualada

Concert solidari "Ajuda'ns a ajudar l'Àlex" amb l'actuació de Dept. en format acústic a La Bastida d'Igualada





Per veure la resta de fotografies fes clic aquí

No em despertaré


Avui he sortir amb forces 
la terra té un color estrany 
el món avui es recupera 
aquesta nit l'hem pogut salvar 

He vist encendre 
la flama del seu cos 
i com em somreia... 

Tancaré els meus ulls 
obriré el meu pas 
per no distingir 
el real del meu somni 
no em despertaré 

M'he creuat amb una esfera 
maltractada per humans 
no semblava pas tan forta 
com podríem imaginar 

No he pogut entendre 
quin mal ha pogut crear 
i per què s'ofega 

Tancaré els meus ulls 
obriré el meu pas 
per no distingir 
el real del meu somni 
no em despertaré 

L'evasió només m'ajuda 
a poder imaginar 
que la meva fantasia 
podria ser potser realitat 
l'il·lusió de creure que 
hi ha temps per reaccionar 
ha de ser la cura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada