divendres, 29 de març del 2013

Dept. a l'Estartit

Concert de Dept. a la Sala Mariscal de l'Estartit





Per veure la resta de fotografies fes clic aquí

Compta amb mi

Compta amb mi
recorda'm com la solució al teu verí
la gota que desprèn la màgia del destí 
l'ajut per retornar al teu camí 


Tornaré a fer-te veure coses 
a pensar en el que oblides 
cada cop que m'he allunyat de tu 
seré els teus ulls quan creuis la foscor 

Donaré el meu món, 
el meu petit espai, 
les meves sensacions, la sort que m'acompanya, 
l'il·lusió per tot, el ritme de la vida, 
la passió, per tu... tot 

Buscaré com omplir tots els buits 
que tens en el teu cor 
com poder alliberar un somriure presoner 
com aconseguir que tot vagi més bé 

Avui pot ser 
el punt que marca el canvi
l'opció que tu tens 
el pas que et porti a creure un altre cop en tu 
per això només puc dir-te: compta amb mi

Donaré el meu món, 
el meu petit espai, 
les meves sensacions, la sort que m'acompanya, 
l'il·lusió per tot, el ritme de la vida,
la passió, per tu... tot

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada