dissabte, 23 de març del 2013

Dept. a Avinyó

Concert de Dept. al Local Catalunya d'Avinyó





Per veure la resta de fotografies fes clic aquí


Monstre

Vull poder prorrogar l'estat del meu cervell, 
viure intensament el brot d'aquesta nit 
o de més nits on he vist un monstre amb mi. 


Sols present, sense calma ni seny, 
no hi ha moments perduts per redimir-se. 
Vull el foc que encén tot el meu cos, 
fins exhaurir el meu temps de no consciència. 

Veig com tot al meu voltant 
gira cada cop molt més de pressa. 
Veig com no hi ha res fixat, 
tot el que avui sóc el cos ho expressa. 

Vaig alimentant l'essència més desconcertant 
fent aflorar l'instint pervers del que demà 
no en quedarà, més que algun obscur record. 

Sols present, immers en el moment 
deixo de pensar en conseqüències. 
Sóc la veu, que no vol frenar el peu 
fins exhaurir el meu temps de no consciència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada