divendres, 11 de gener del 2013

Titot i David Rosell a Sta.Coloma de Farners


Concert de Titot i David Rosell al Bar Sport de Sta.Coloma de Farners





Per veure la resta de fotografies, fes clic aquí

No em deixis marxar

Podria ser aquesta una cançó més, 
de fet per a la majoria ho és, 
tothom l'escolta i li passa de llarg
però tu hi trobaràs un missatge amagat. 


Ben bé només em coneixes
dels discos i dels concerts, 
sàpigues que tens avantatge
jo encara no et conec de res.

No em deixis marxar
no malbaratis aquesta oportunitat
prem els punys i escanya la timidesa
potser és avui o mai: qui sap? 

Entre mig de la gentada
tu hi destaques, és ben cert, 
esperaré que vinguis a buscar-me
quan s'acabi el concert. 

Dóna't per al·ludida, 
si el món és ple de gent fes un salt endavant, 
deixa de preguntar-te a qui va dirigida, 
és teva la visita que estic esperant. 

Suarem els llençols del llit dels teus pares, 
gastarem els condons del teu germà, 
farem un mai a cada parada, 
fes-me pensar a arrambar vint-i-cinc grams. 

Darem el concert de la nostra vida: 
gemecs, esbufecs i grinyols del llit, 
el xup xup avecrem de la teva figa 
i els cops a la paret del teu veí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada