dissabte, 19 de gener del 2013

Joan Reig & Refugi a la Selva del Camp

Concert presentació de "Viatge a Ítaca" interpretat per Joan Reig & Refugi al Castell de la Paborde a la Selva del Camp





Per veure la resta de fotografies, fes clic aquí

Abril 74

Companys, si sabeu
on dorm la lluna blanca, 
digueu-li que la vull 
però no puc anar a estimar-la, 
que encara hi ha combat. 


Companys, si coneixeu
el cau de la sirena, 
allà enmig de la mar, 
jo l'aniria a veure, 
però encara hi ha combat. 

I si un trist atzar
m'atura i caic a terra, 
porteu tots els meus cants 
i un ram de flors vermelles 
a qui tant he estimat, 
si guanyem el combat. 

Companys, si enyoreu 
les primaveres lliures, 
amb vosaltres vull anar, 
que per poder-les viure 
jo me n'he fet soldat. 

I si un trist atzar 
m'atura i caic a terra, 
porteu tots els meus cants 
i un ram de flors vermelles 
a qui tant he estimat, 
quan guanyem el combat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada