diumenge, 25 d’agost del 2013

Pep Sala a La Granadella

Concert de Pep Sala al 20è Festival de Música Popular i Tradicional a La Granadella





Per veure la resta de fotografies fes clic aquí


El tren de mitjanit



Sovint em sento atrapat 

pel meu propi malson 
i tinc ganes de cridar 
cada dia en algun lloc 
surt el tren de mitjanit. 


Hi ha poetes que s'han perdut 
pintant graffitis en les seves parets. 
Molta gent que es troba sola 
cada dia en algun lloc 
puja al tren de mitjanit. 

Sovint em sento enganyat 
Quan em veig en el mirall 
No en tinc prou amb somiar 
Necessito desfer-me d'aquest pes 
que em lliga el cor. 

Hi ha sirenes que estan cantant
la llegenda d'un vell mariner. 
Molta gent que es troba sola 
cada dia en algun lloc 
puja al tren de mitjanit. 

Si ets llunàtic i estàs espantat
si vius als núvols i estàs deprimit 
si la boira ja t'ha acompanyat 
cada dia en algun lloc 
pots pujar al tren de mitjanit. 

N'he conegut molts com tu i jo 
és bo saber que no estem sols. 
això és bo. 
No sempre s'està de sort 
no sempre trobaràs el mar 
darrera el port. 

Hi ha Julietes buscant Romeus 
hi ha princeses que busquen dolor. 
Si tens el cor solitari 
cada dia en algun lloc 
puja al tren de mitjanit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada