dissabte, 26 de gener del 2013

AtVersaris i Brams a Manresa

Concert d'AtVersaris i Brams a la sala Stroika a Manresa, organitzat per CUP




Per veure la resta de fotografies, fes clic aquí

Més

Per vèncer cal anar-hi, anar-hi i anar-hi (Antoní Massaguer) 
Ja sé que si et dic que no en tinc mai prou
no et vindrà de nou. 

Si m'acuses de tenir una obsessió
no et diré que no. 
Saps perfectament que mai m'ha fet el pes
conformar-me amb poc ni renunciar a res. 

M'he encabronat a canviar de joc 
que no és pas poc. 
Ho saps bé perquè també ho has desitjat 
sempre al meu costat. 
I ara estic segur que cal posar-n'hi més, 
sé que me'n penediria si no ho fes. 

Més, queda't una estona més, 
juga-t'hi una mica més, 
ja veuràs com mai no es somia en excés. 
Més, vine que, abans o després, 
conquerirem els delers 
i quan arribem vull entrar amb els primers. 

Tampoc sé del cert si ho aconseguirem tot 
però això se me'n fot. 
De moment la cosa ha fet un gran avanç 
segons els meus plans, 
però passant pantalles veig cada cop més clar 
que amb una sola vida no en tinc ni per començar. 

Per vèncer cal anar-hi, anar-hi i anar-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada