dijous, 5 de desembre del 2013

Titot i David Rosell a Artés

Concert de Titot i David Rosell a La Figuera d'Artés





Fes clic per veure la resta de fotografies del concert de Titot i David Rosell a Artés

Torna-m'ho a dir


Torna'm a dir que sí, que
sempre vindràs amb mi,
que tens les mans i un somni immens per construir.
Torna'm a dir que sí,
que estàs al meu costat,
que t'has afartat de mediocritat,
que ho deixes tot i et passes al combat.


Torna'm a dir que no,
que mai no has format part
d'aquest exèrcit tan covard dels resignats.
Torna'm a dir que no, que
no tens cap intenció
de dir "aquí em quedo" i planto llavor
fins que no siguem rere l'horitzó.

Ja sé que m'ho has dit mil cops
però ho voldria tornar a sentir.

Si et tinc a prop
em sento segur i més fort,
no em fa por l'enemic
ni cap mandra l'infinit.
La revolta serà
més dolça si et tinc a mà
per poder-te abraçar
quan ho haguem aconseguit.

Digue'm un altre cop que
allà on vols arribar
encara és hora que ho trepitgi cap humà.
Digue'm un altre cop que
només la voluntat
serà d'aquest viatge el timó i el vent
farà d'aquest somni el més gran invent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada