divendres, 19 d’abril del 2013

Dept. a Lleida

Concert de Dept. al Cafè del Teatre de Lleida





Per veure la resta de fotografies fes clic aquí


Ànima


Tot respira i l'aire m'entra, 
torno a tenir la veu a flor de pell. 
No hi ha res tan perfecte
com el fet de poder sentir-me bé. 


Buscant, palpant, notant la màgia de la nit 
que no deixa de seduir-me, 
apunt per fer el què se'm dona més bé, 
no hi ha més temps d'espera.

L'ànima se'm mou i recupero l'energia. 
El moment ho és tot, la meva lluita és dia a dia. 

He buidat el cap i sense més pensament 
que el moment en què estic, 
espero amb impaciència 
que arribi l'ombra que vaig perseguint 

i que a moments aconsegueixo diluir 
amb les notes que el meu cos dicta. 
Apunt per fer el què se'm dona més bé,
no hi ha més temps d'espera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada